Faciliteter

Klosterhallen har i dag 3 sportshaller samt en multihal.

Klosterhal 1

Er en stor og flot sportshal med helt PU-gulv, der har plads til 400 tilskuere.

Der er mikrofon- og musikanlæg i hallen.

I hallen er der 6 badmintonbaner og 4 basketkurve.

Hallen blev bygget i 1968 ved frivillig arbejdskraft, og gennemgik en gennemgribende renovering i 1999.

Klosterhal 2

Blev bygget  i 1978 ved frivillig arbejdskraft. I 2012 har den gennemgået en gennemgribende renovering, og er i dag en fuld moderniseret sportshal. Gulvet i hallen er trægulv.

I sportshallen, hvor der også findes et stort mikrofon- og musikanlæg, er der plads til 200 tilskuere.

Der er 6 badmintonbaner i hallen.

Multihallen

Blev bygget i 1999. Gulvet i hallen er trægulv og indeholder en stor springgrav, som anvendes til både springgymnastik og stangspring ved atletik.

I multihallen er der ribber, tove og ringe til gymnastik, samt basketball kurve i både hallens sider og ender.

Redskabsrummet til multihallen omfatter bl.a. air-track, PE-plusbane, PE-bane, samt en masse udvalg af madrasser, redskaber og bordtennidborde.

Også her findes et stort mikrofon- og musikanlæg.

Hallen kan opdeles i flere sektioner alt efter behov.

I multihallen er der 6 basketkurve og 4 badmintonbaner.

Klosterhal 4

Er den nyeste og største af sportshallerne, hvor ovenlysvinduerne bevirker, at lysforholdene her er helt specielle.

En mobil tilskuerrække med plads til 600 siddende personer, giver mulighed for størrer arrangementer.

Arenaen har 8 badmintonbaner og 8 basketkurve, hvilket  gør hallen anvendelig til mange formål.

Hallen er desuden ideel til størrer firmafester, konferencer o. lign. da vi har mulighed for, at dele den op/afskærme efter behov.