Feriehuse

I en dejlig natur med udsigt til større skovområde, ligger Klosterhallens 9 feriehytter.

Feriehytterne er indrettet med 6 sengepladser fordelt med 2 i soveværelset, 2 på hemsen, samt opredning til 2 i stuen.

Alle feriehytterne har bad og toilet. Der er en køkkenafdeling med kogeplader, kaffemaskine, stegepander, gryder og skåle, samt service til  6 personer.

Dyner og puder findes i hytten.

Der medbringes sengelinned, håndklæder, viskestykker, rengøringsartikler og toiletpapir. (Dette kan dog tilkøbes hvis man ønsker dette.)

Alle feriehytter har overdækket terrasse med havemøbler og grill.

Vores feriegæster har fri entré til friluftsbadet i den offentlige åbningstid i ugerne 21 – 34.

Gælder det  træningslejr, sportsturnering, fest eller ferie, så er feriehytterne et godt sted til at slappe af og overnatte i, i hyggelige omgivelser.

Weekendophold

eller en miniferie

Klosterhallen har fantastiske rammer til et weekendophold. Dette gælder både, hvis man ønsker en aktiv weekend, eller blot ønsker en weekend til at slappe af og nyde naturen.

Ønsker man en aktiv weekend, kan vi tilbyde alle former for idrætsaktiviteter, som f.eks. kanoturer, lystfiskeri, tennis og div. boldspil.
Her finder ud også shelter og bålplads.

Hytterne ligger i gå afstand til bymidten af Løgumkloster, med udsigt ud til en stor skov og naturområde, hvor der er mulighed for gå- og cykelture på velanlagte stier.

Inviter familie eller venner på weekendophold og hyg jer!

Ring eller send en mail for at få et uforpligtende tilbud.