Det naturlige mødested for sportsfolk!

Fodbold – Håndbold – Basketball – Volleyball – Badminton – Mountainbike – Tennis – Padel tennis – Bordtennis

• 3 store sportshaller
  • Multihal
  • 3 udendørs fodboldbaner
  • Kunstgræsbane med lys
  • Mini kunstgræsbane med bander (20 x 40 meter) – ideel til teknisk træning/småboldtræning
  • Mødelokaler til samling
  • Fred og ro, så I kan koncentrere jer om træningen

For idrætsudøveren er der mange muligheder for afholdelse af træningslejr i Klosterhallen.

Her finder I fred og ro, uden en masse forstyrrelser, så I kan koncentrere jer 100% om træningen.

Vi kan arrangere træningsophold indenfor stort set alle idrætsgrene, og skabe de rette betingelser for jeres idrætsudøvere, så træningsopholdet bliver en succes.

Vi kan bl.a. tilbyde:

• Overnatning i vores feriehytter
  • Fuld forplejning eller mulighed for selv at lave maden i feriehytten
  • Fred og ro til afslapning
  • Kun 20 km. fra den Dansk/Tyske grænse

Sportsophold med overnatning

Overnatning i forbindelse med jeres sportsophold kan ske i vores fine feriehytter, eller i sovesal i Klosterhallen.

Vi sørger for alt det praktiske med overnatning og forplejning, så I kan koncentrere jer om sporten.

I mellem træningen, er der mulighed for andre aktiviteter i Klosterhallen. Her finder I også keglebane med 4 baner, fitnesscenter, samt udendørs tennisbaner/ padel bane.

Ring eller send os en mail for at få et uforpligtende tilbud på jeres næste træningsophold.